رونمایی از پورتال های تخصصی شرکت مدیریت منابع آب ایران

پس از رونمایی از پروژه پورتال­های صنعت آب کشور که در بر گیرنده سایت­ ها و پورتال ­های شرکت­های آب منطقه­ ای و نیز سایر شرکت­های حوزه

صنعت آب کشور بود، در گام بعدی، پورتال شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه پورتال­ های تخصصی این شرکت در مراسمی، رونمایی و به بهره­ برداری رسید.

در این پورتال که با حدود 30 زیرسایت تخصصی در حوزه معاونت ­ها و دفاتر تخصصی ایجاد گردیده است، از ساختار معماری یکپارچه و امکان برقراری ارتباط با سایر سامانه­ های این شرکت به منظور توزیع عادلانه خدمت به مردم بهره­ مند است تا در فازهای بعدی، خدمات تعاملی و امکان ارائه خدمت ار طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز به صورت مؤثر، میسر گردد.

مهدوی­ فر، مدیر کل دفتر فن­ آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحولات اداری این شرکت، ضمن ابراز خرسندی از رویکرد اجرا شده در سال جاری، با بیان اینکه پورتال­ های اختصاصی خبری و مناقصات دو ارزش افزوده ایجاد شده در این پروژه هستند افزود: در این دو پورتال، کلیه اخبار و نیز آگهی­ های مناقصه­ ها و مزایده ­ها به معنی واقعی "پورتال" اجرا شده و درگاه اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان هستند. در واقع با مراجعه به این دو سایت، کاربران به صورت خودکار از کلیه اطلاعات معاملات و نیز اخبار حوزه صنعت آب کشور مطلع شده و در صورت تمایل به بررسی جزئیات، به سایت استان یا شرکت مربوطه ارجاع داده می­شوند.

در ادامه این مراسم، نماینده شرکت دیبا، به صورت مفصل شرح امکانات و ویژگی­ های دیده شده در این پروژه را بیان نمود و در پایان به ترسیم نتایج حاصل از این دیگاه یکپارچه مدیران در این پروژه پرداخت.

این پورتال به آدرس www.wrm.ir در دسترس عموم مردم قرار دارد.

کد خبر: 310
  تاریخ خبر : دوشنبه 20 بهمن 1393
 3228
  دیدگاه کاربران