رونمایی از DCMS 4

ویرایش 4 نرم افزار مدیریت محتوای دیبا آماده بهره برداری شد

پس از طی یکسال بازمهندسی و برنامه ریزی تولید، ویرایش جدید سیستم مدیریت محتوای دیبا آماده بهره برداری شد.

این سامانه که یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت دیبا است، بر روی ویرایش های مختلف خود، امکانات وسیعی را به بهره برداران ارائه نموده است و اکنون در ویرایش جدید، تحولی اساسی در نحوه ارائه خدمت را در آن شاهد هستیم.

فاطمه دهقانی، مدیر فنی دیبا در این خصوص عنوان نمود: با توجه به سیر پیشرفت ابزارهای تکنولوژیک و لزوم پاسخ دهی به نیازهای به روز مشتریان، برنامه ریزی میان مدتی برای ایجاد تغییرات اساسی در ساختار و اساس نرم افزار DCMS صورت گرفت که با کوشش بسیار و تلاش بی وقفه همکاران بخشهای تحقیق و توسعه، طراحی، فنی و پشتیبانی، این موضوع طی یک ماه گذشته پایان و مراحل تست امنیت خود را نیز با موفقیت طی نموده است.

وی در ادامه بیان کرد که تمامی سیستم ها و زیرسیستم ها در ورژن جدید، دچار تحول اساسی شده اند و این تغییرات به شیوه ای صورت گرفته که کاربران به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار نمایند. فرآیند اجرا و پیاده سازی به گونه ایست که همانند سایر تولیدات دیبا، سیستم، ویژگی رابط کاربری قوی و کاربر پسند بودن خود را (User Friendly) مطابق گذشته به همراه داشته و حتی بهبود یافته است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات بروزرسانی سایت ها و پورتال های دارای پشتیبانی، از ابتدای مرداد آغاز و اولویت بندی بر روی سایتهای فروشگاهی میباشد. بر همین اساس، نسخه پورتالی ویرایش جدید نیز از ابتدای مهرماه در دسترس خواهد بود.

کد خبر: 321
  تاریخ خبر : شنبه 19 تیر 1395
 2974