مدیریت ارتباط با مشتری . Diba CRM

DIBA.CRM «مشتری» سرمایه با ارزش برای دستیابی به برتری استراتژیک هر سازمان و یا بنگاه اقتصادی است و کلید موفقیت هر سازمان محسوب می­ گردد. روابط بلند مدت یک سازمان با مشتریان خود که بر پایه اعتقاد و عمل به اصول مشتری­ مداری و جلب رضایت مشتریان بنا گردیده باشد، از مهمترین معیارهای ارزش و اعتبار آن بنگاه به شمار می­رود. اساسی ­ترین عامل کسب رضایت و وفاداری مشتریان، ارائه خدمات مناسب می­باشد و ارائه این خدمات جز بر پایه شناخت نیازها، علاقه­ مندی­ها، امکانات و انتظارات مشتریان امکان­پذیر نیست. یکپارچه سازی اطلاعات هر مشتری بر پایه یک سیستم مدون و پویا، راهکاری مؤثر در پیشبرد اهداف سازمان در کسب رضایت مشتریان خود است و این مهم می­تواند هزینه های کلی تعاملات با مشتریان را کاهش داده و فعالیت­ های بازاریابی را به صورت هدفمند و در راستای ارائه خدمات اقتصادی و شخصی توسعه دهد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیبا - CRM

بسته نرم افزاری CRM دیبا یک مجموعه کامل تحت وب، متشکل از ابزارها و امکانات گسترده در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است که با ارائه محیطی کاربر پسند و ساختاری منسجم، بخش ­های مختلف سازمان را تحت پوشش قرار داده و بر اساس نوع انتخاب سیستم­ های مورد نیاز، تمامی وجوه تعاملی، عملیاتی و تحلیلی را پوشش می­دهد.

این سامانه متشکل از یک هسته مرکزی، زیرسیستم­ های کاربردی و ابزارهای جانبی است. از ویژگی­ های بارز CRM دیبا بهره­ مندی از یک سیستم مدیریت فرآیند (BPMS) است تا با استفاده از آن، پویایی و انعطاف­ پذیری بالایی در نحوه تعاملات درون سازمانی هر شرکت یا بنگاه اقتصادی داشته باشد. در واقع این ابزار و سایر امکانات، موجب انطباق­ پذیری سیستم با هزینه اندک زمانی و مالی با ساختارهای سازمان می­ گردد.

مجموعه امکانات بکار رفته در این سامانه به همراه قابلیت سفارشی سازی ساختارها، زیرسیستم­ ها و نیز فرآیندهای کسب و کار، منجر به:

  • بالا رفتن سرعت عمل در سازمان،
  • کاهش هزینه­ های بازاریابی و فروش،
  • افزایش رضایت مشتری و ارتقاء سطح فروش
  • و در نهایت، گزارشات تحلیلی، موجب تسهیل در مدیریت استراتژیک سازمان می­گردد.